El Pacte del Talent obre inscripcions per a la sisena convocatòria per l’alumnat i persones acabades de graduar de l’àmbit de la Comunicació Audiovisual. El programa és una iniciativa del Clúster Audiovisual de Catalunya per impulsar el talent emergent i connectar els àmbits de l’audiovisual i les arts escèniques.

El Pacte del Talent té com a objectiu oferir una primera experiència de professionalització a estudiants i recentment graduats/des del camp audiovisual. Els i les participants realitzen un projecte audiovisual en connexió amb projectes emergents de les arts en viu que implica a altres escoles i entitats de reconegut prestigi en diferents disciplines com per exemple l’Institut del Teatre i el Taller de Musics, entre altres.

El programa compta a més amb la tutorització i acompanyament professionals del sector durant tot el procés. El resultat esdevindrà també una eina de promoció i visibilització dels treballs dels participants. Els projectes es realitzaran abans de finals de novembre de 2023 i, posteriorment, es mostraran durant la Setmana del Talent Audiovisual a mitjans de novembre.

Cal que feu les inscripcions en aquest enllaç.