El G-Accelerator Impact és una iniciativa de l’escola de negocis GBSB Global Business School, en col·laboració amb la Universitat de Vic-UCC i l’Institute for Social Innovation and Impact. L’objectiu és ajudar a crear i desenvolupar empreses amb idees innovadores i disruptives que tinguin un triple impacte a Catalunya: que siguin social i econòmicament sostenibles, que siguin escalables a nivell internacional i que generin un impacte positiu en el medi ambient.

El programa de pre-acceleració ofereix 230 hores de formació, 280 hores de mentoria i l’oportunitat d’accedir a l’ecosistema d’emprenedoria local i internacional a persones emprenedores de nova generació que es proposin llançar un projecte basat en algun dels eixos següents: economia circular i de proximitat, negocis sostenibles, salut i benestar, producció i consum responsable, ciutats i comunitats sostenibles o educació de qualitat.

Un cop finalitzat el programa d’una durada de sis mesos, els projectes que tinguin més potencial podran optar a una nova fase d’acceleració amb recursos a mida.

Totes aquelles persones que hi estiguin interessades, podran conèixer més detalls a la sessió informativa en línia que es farà el dimecres 19 d’abril a les 18.30h.