30La Tercera edició d l’U-Camp es divideix en dos campus  dedicats l’un a Comunicació, màrqueting i Empresa, i l’altre a Robòtica i Multimèdia

La principal novetat d’enguany és el nou campus dedicat a Robòtica i Multimèdia, que consolida i fortifica l’oferta que fins ara s’ha ofert. Els dos campus d’estiu pensats per a joves d’entre 15 i 18 anys que vulguin viure experiències universitàries en dos àmbits diferents.

L’edició d’enguany va del 8 al 14 de juliol, i els participants viuran, una experiència universitària i d’activitats de lleure en grups molt reduïts. És per aquesta raó que les places són limitades segons ordre de matrícula.Els participants d’aquest UCamp s’allotjaran a la residència universitària RUVic i gaudiran de diferents activitats fent esport, team building i descobrint la ciutat de Vic.

UCamp t’ofereix una estada de 6 dies en un entorn universitarion compartiràs moments inoblidables avançant cap al món professional. En tot moment tindràs professionals al teu costat i monitors titulats que et facilitaran el teu dia a dia, t’ajudaran en els trasllats i vetllaran per tu durant tot l’UCamp. Professorat universitari i professionals mediàtics en actiu. Activitats pràctiques en instal·lacions universitàries. Programa de multiactivitats: team building, descoberta de Vic, piscina, esport i oci, etc.

UCamp de comunicació, màrqueting i empresa

Adreçat a joves creatius que volen potenciar les seves destreses dissenyant un pla de màrqueting, pensant un eslògan o filmant un espot. L’UCamp comptarà amb professors i professionals mediàtics en actiu i farà ús dels espais i les instal·lacions de la UVic-UCC com els platós de televisió i fotografia, els estudis de ràdio, el laboratori de creativitat i fent visites a mitjans de comunicació.

Els joves creadors vigatans del portal Adolescents.cat, el portal d’Internet de referència per als joves de Catalunya, també passaran per l’UCamp per explicar la seva experiència. Adolescents.cat forma part del grup NacióDigital des de l’any 2011.

UCamp de Robòtica i Multimèdia

Aquest és el primer campus d’estiu de la UVic dedicat al món de la robòtica, programació i el disseny 3D. Aquest campus tecnològic vol proporcionar eines i recursos a estudiants preuniversitaris perquè siguin capaços de crear el seu propi projecte tecnològic.

Els i les participants hauran de desenvolupar un vehicle capaç de moure’s per qualsevol superfície, tant sorra i gespa com aigua i, a més, haurà de ser teleoperat des d’un dispositiu mòbil. Així doncs, hauran de posar-se en el lloc d’un enginyer/a, treballar en equip i organitzar-se adequadament per tal de poder presentar el seu propi enginy al final d’aquella setmana.

Es pot trobar la informació i els descomptes d’inscripció a la pàgina web de l’UCamp: www.uvic.cat/ucamp a www.info.uvic.cat/ucamp o a través del de whatsapp 690 80 65 11.