Els estudiants de Publicitat i Relacions Públiques treballen conjuntament amb un grup d’alumnes de la Rotterdam Business School en el marc de la tercera edició del programa Wine Management in Catalonia, organitzat des de la Unitat Internacional de la Facultat d’Empresa i Comunicació.

L’alumnat català de l’assignatura de Responsabilitat Social Corporativa es va trobar presencialment amb el grup holandès el dilluns passat en una jornada de treball al celler Castellroig – Sabaté i Coca, a Sant Sadurní d’Anoia. Els i les estudiants de totes dues universitats van crear grups mixtes a finals de gener i han anat treballant en tres reptes empresarials relacionats amb el producte, la distribució i el medi ambient en la visita presencial a les caves que van fer a principis de setmana al celler Castellroig, amb visita a les vinyes i tast de vins inclòs.