Dos-cents seixanta alumnes dels graus en ADE, Comunicació Audiovisual, Periodisme, Màrqueting, Global Studies i Publicitat i Relacions Públiques han iniciat avui el curs a la Facultat d’Empresa i Comunicació.
Les cohorts de 2025-29 que enceten el camí universitari s’uneixen als estudiants de segon a quart, ja a classe des del passat 15 de setembre i entre els quals hi ha 77 estudiants de 31 universitats d’arreu del món de diferents programes internacionals. Amb ells, podran podran compartir assignatures, coneixements i cultures, en especial les d’Alemanya, Holanda, Itàlia i França, però també algunes de més allunyades com Japó, Xile, Brasil i Canadà.
L’inici d’aquest curs ha comptat també amb una novetat per l’alumnat del grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial, que va arrencar fa dues setmanes amb un programa pilot d’onboarding amb activitats d’aprenentatge vivencial i integració pedagògica de la IA en un espai de reflexió pedagògica orientada al desenvolupament personal i professional.