El reportatge ‘Lucas Ordóñez, fins que aguantin les cames’ és finalista de la quarta edició dels Premis Miramar a la Creativitat Audiovisual, en modalitat de televisió. Els seus autors són els estudiants de Periodisme Ada Sanuy i Albert Medina, de Vic i Olost de Lluçanès.

En el decurs de la cerimònia d’entrega dels premis, que tindrà lloc el proper divendres, 29 de juny al Parlament de Catalunya, es donaran a conèixer les obres guanyadores. L’obra finalista és un reportatge de deu minuts sobre la vida del fins ara jugador d’hoquei del Club Patí Vic, l’argentí Lucas Ordóñez, que l’any vinent militarà a les files del Liceo de la Coruña, també a la OK Lliga espanyola.

El reportatge té l’atractiu de comptar amb protagonistes d’excepció, que des de l’Argentina han enviat els seus vídeos per parlar de com és Ordóñez a l’audiència de Catalunya. Per exemple, els seus pares o el seu avi, vertader inspirador de la carrera del davanter argentí. Ada Sanuy és estudiant de primer del grau de Periodisme i Albert Medina, de tercer curs.

[Imatge: Vicenç Bigas]