L’alumna de Comunicació Audiovisual, Núria Nonell, mostra l’exploració de la finestra en diferents àmbits on, a través de diverses fotografies i escenificacions, exposa els diferents punts de vista que l’han acompanyat al llarg de la seva vida i que plasma en aquesta exposició que es podrà veure a l’Espai Vernis de l’Edifici Miramarges (Campus Vic) fins al 12 de maig.

L’obra de l’estudiant, part del seu Treball de Final de Grau, s’inspira en el simbolisme de les finestres, “un paisatge constant i canviant” des d’on existeix la possibilitat de contemplar un món diferent i una faceta personal única des de cadascuna d’elles. A través de la pluralitat de formes, localitzacions i llum, Nonell aconsegueix crear un mapa visual d’ella mateixa mitjançant un objecte tan quotidià com la finestra, amb el poder d’observar i ser observat.

La mostra ha estat possible gràcies a l’Oficina de Gestió Cultural de l’UHub, serveis a la comunitat universitària de la UVic-UCC, amb el suport de l’Institut Vil·la Romana de la Garriga, l’Escola Sant Lluís Gonçaga, Copicentro La Garriga i els Serveis Fotogràfics Eugènia Andreu.