L’alumnat de l’assignatura de Periodisme Polític va fer ahir una visita d’estudis al Parlament de Catalunya. Els i les estudiants van conèixer les diferents estances de la institució de la mà de Josep Escudé, cap del Departament de Comunicació. El recorregut va incloure els espais de treball reservats als mitjans de comunicació que segueixen l’actualitat parlamentària així com la sala de realització des d’on s’emeten els plens de la cambra.

Durant la visita, els alumnes també van ser atesos per la diputada Margalida Feliu. La també alcaldessa de Viladrau va explicar a l’alumnat el dia a dia dels diputats i de les comissions parlamentàries.

L’actualitat política del moment va permetre l’alumnat assistir a la diputació permanent que assumeix les funcions del ple en el moment que es convoquen eleccions, tal com va anunciar el president Aragonès el passat 14 de març. En aquest context, els estudiants van poder seguir la compareixença de la consellera de Justícia Gemma Ubasart en relació al conflicte obert amb els funcionaris de presons iniciat fa una setmana amb motiu de l’assassinat d’una cuinera de Mas Enric a mans d’un pres.