Diversos alumnes de la Facultat d’Empresa i Comunicació han viatjat a Londres i a París amb l’Open Mind, un programa de mobilitat de curta durada per apropar les possibilitats de formació a altres països a través dels convenis de col·laboració de la UVic amb universitats d’arreu del món, en aquest cas la Universitat de Roehampton i l’École des Nouveaux Métiers de la Communication (ÉFAP), respectivament.

Periodisme esportiu amb el Crystal Palace FC

En la visita a Gran Bretanya, els estudiants van tenir l’oportunitat de fer una immersió en el periodisme esportiu britànic de la mà de l’equip de Màrqueting i Comunicació del Crystal Palace Football Club amb qui van realitzar una visita a les instal·lacions del club, seguida d’un taller pràctic.

L’estada a Londres també va incloure dues visites a icònics mitjans de comunicació: els estudis de ràdio de Riverside i per Fleet Street, el bressol de la indústria periodística londinenca. Els estudiants també van conèixer els estudis de Warner Bros i van passejar per altres indrets emblemàtics d’una capital tan efervescent i multicultural com Covent Garden o el Lyceum Theater.

Immersió en el sector del luxe francès

La visita a París, centrada en el negoci del luxe, es va fer conjuntament amb l’alumnat de la Rotterdam Business School. A la capital francesa, els joves van realitzar diverses activitats relacionades amb diferents productes del sector. El grup va fer una visita a la Galeria Dior, van fer un taller al Museu del Perfum Fragonard, van fer una petita cata de vins al Museu del Vi i van visitar l’exhibició LU Dream de Louis Vuitton. Els cotxes d’alta gamma i la joiera no van poder faltar en un recorregut pel luxe a la capital francesa: els estudiants van rebre una màsterclass sobre pedres precioses, van visitar el showroom de Ferrari i van acabar l’estada amb una visita a l’exclusiva joieria Tasaki de l’Hotel Ritz, de la plaça Vendôme.