El proper dia 9 de març, la Sala Mercè Torrents de la Universitat de Vic acollirà l’acte de lliurament dels 34 Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual. La cerimònia forma part dels actes de celebració de l’aniversari dels 20 anys d’estudis de Comunicació Audiovisual a la UVic i la primera vegada en 34 anys que el lliurament de premis té lloc fora de la ciutat de Barcelona.

D’aquesta manera, el Consell té per objectiu apropar la tasca de recerca i de reconeixement que duu a terme la institució als diferents pols universitaris catalans, per tal d’estrènyer el vincle del Consell amb el professorat, l’alumnat i, en definitiva, amb la comunitat acadèmica que crea coneixement sobre comunicació.

L’acte comptarà amb la presència de Floriane Bardini, investigadora de la UVic guanyadora de l’edició anterior per un treball amb noves propostes sobre l’audiodescripció en els continguts audiovisuals. A nivell institucional, es comptarà amb la presència del conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal, així com altres personalitats municipals i acadèmiques.

L’acte és obert a tothom amb inscripció prèvia en aquest enllaç.