L’empresa Ship2B i la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya han firmat un conveni de col·laboració. Es tracten de dues institucions compromeses amb el foment de l’emprenedoria que té com a finalitat impulsar projectes d’innovació educativa d’alt impacte i sostenible en el marc del Programa B-Challenge.

Ship2B és una fundació que té per missió impulsar projectes, públics i/o privats, d’innovació social d’alt impacte i fomentar i donar suport al’emprenedoria social, amb l’objectiu de donar resposta a les problemàtiques i els reptes econòmics, socials i mediambientals de la societat. A més, aquesta empresa ha llançat el Programa B-Challenge per impulsar nous projectes d’innovació social d’alt impacte que donin resposta a un repte plantejat per la Fundació.

El conveni signat per ambdues institucions regularà els següents punts:

Ship2B es compromet a:

• Donar visibilita ta la UVic-UCC en la web del Programa B-Challenge com a membre de la comunitat, introduint-hi el logo.

• Oferir l’accés preferent a la UVic-UCCen els diferents actes i bootcamps organitzats en el marc del Programa B-Challenge.

• Oferir a la UVic-UCC la possibilitat de disposar d’entrades addicionals en l’acte de presentació i el Demo Day del Programa B-Challenge.

• Facilitar l’accés a tots els emprenedors i start-ups participants en el Programa i a la innovació desenvolupada.

• Facilitar a la UVic-UCC la connexió amb la resta d’entitats i empreses que formen part de l’ecosistema B-Challenge.

• Oferir a la UVic-UCC la possibilitat de mentoritzar i assessorar els projectes participants en el marc del procés d’acceleració (bootcamps d’innovació i acceleració)

• En el cas que la UVic-UCC ofereixialgun premi en el Demo Day,  donarvisibilitat i comunicació del premi en la web del programa, les xarxes socials i premsa.

Per la seva banda, la UVic-UCC es compromet a:

• Oferir mentoria en els projectes que participen en el programa d’acceleració B-Challenge. Aquesta mentoria consisteix en:

• Participació d’experts de la UVic-UCC durant l’Innovation Bootcamp donant feedback als equips i projectes que hi participen (cura que és en passat per tant seria convenient treure dates)

• Oferir 1 premi d’Apadrinament per a la implementació d’un pilot a algun dels equips que arribin a la fase Business Accelerator. Aquest premi es concretaen:

• Donar accés a la comunitat universitària per tal de facilitar la implementació de pilots en el marc de la UVic-UCC.

• Oferir el suport d’experts de la UVic-UCCdurant la realització del pilot.

La UVic-UCC explorarà, durant el Business Accelerator, les necessitats concretes del projecte escollit i facilitarà, en la mesura del possible, els recursos que estiguin al seu abast per tal de fer possible la implementació del pilot. En el cas que cap equip o projecte participant en el programa B-Challenge encaixi amb els criteris de la UVic-UCC el premi podrà quedar desert.

• Participar en el Business Accelerator per tal de conèixer de primera mà els diferents equips i projectes participants en el programa B-Challenge amb la finalitat de poder explorar possibles vies de col·laboració i escollir aquell que sigui del seu interès i encaixi amb les línies d’actuació de la UVic-UCCper oferir, si escau,el Premi d’Apadrinament per a la implementació d’un pilot.

• Donar suport a la comunicació i difusió tant del Programa B-Challenge com dels projectes participants, especialment del projecte “Apadrinat”, en el cas que el tingui.