“Noves tendències en Comptabilitat, Control i Finances”

La UVic serà la seu, el proper 1 de juny, d’una jornada sobre noves tendències en comptabilitat, control i finances que organitzen conjuntament l’Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID), l’Agrupació de Professors de Comptabilitat i Control (APC) i la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) a través de la Facultat d’Empresa i Comunicació

Aquesta serà la cinquena edició de la Jornada ACCID, de caràcter itinerant, que cada dos anys reuneix entre 250 i 300 persones d’arreu de Catalunya. L’ACCID pretén ser un punt de trobada de professionals i acadèmics del món de la comptabilitat i el control de les organitzacions, per tal de millorar la transparència i la qualitat de la informació financera.  La Jornada, dins el marc de la direcció d’empreses,  té com a objectiu debatre els temes de més actualitat en relació amb la normativa i les millors pràctiques en comptabilitat i control.

Durant tot un matí s’hi farà un repàs a les noves tendències del sector des de diferents perspectives, i s’hi exposaran exemples de bones pràctiques en matèria de comptabilitat i direcció d’empreses. Tot plegat a partir de deu sessions de treball simultànies, dividides en dos blocs, que versaran, entre d’altres, sobre els canvis en la normativa comptable, l’automatització de processos en l’entorn administratiu, la recerca avançada en comptabilitat de gestió o les bones pràctiques en informació financera i de control. L’objectiu final de la trobada és millorar la transparència i la qualitat de la informació financera.

A més, la Jornada inclourà la Trobada Anual de l’Agrupació de Professors de Comptabilitat i Control. D’altra banda, les comunicacions presentades seran considerades per a la seva publicació a la Revista de Comptabilitat i Direcció i a la revista Intangible Capital.

El programa acull des de conferències, a sessions de treball i fins i tot el  lliurament de la XV edició dels premis i ajuts a la recerca ACCID, XII Premis ACCID-ÒMNIUM. Llegeix aquí tot el programa.