La Sala Segimon Serrallonga de la UVic acollirà el simposi d’autors FC Barcelona: Història, Política i Identitat que tindrà lloc els dies 24 i 25 de novembre, en format híbrid (presencial i en línia) en el marc de la presentació del llibre del mateix títol i que es publicarà l’any que ve.

L’acte reunirà els autors de les diverses parts del llibre i a altres experts que reflexionaran sobre qüestions com ara la identitat i la història de l’emblemàtic club, la seva governança i regulació interna, la perspectiva dels seus seguidors -de diversa intensitat- així com la representació del FC Barcelona als mitjans de comunicació i com se n’ha informat, entre altres qüestions d’actualitat.

El simposi, que es realitzarà en anglès, català i castellà, reunirà una desena d’experts nacionals i internacionals. L’acte comptarà amb la participació de Raymond Boyle (University of Glasgow); Frederic Porta (periodista especialitzat en la història del club); Carles Viñas (Universitat de Barcelona); Mariann Vaczi (University of Nevada); Sean Hamil (University of London) i els professors de la Facultat d’Empresa i de Comunicació Xavier Ginesta, Jordi de San Eugenio, Joan Esculies i Jim O’Brien (professor visitant).

L’assistència al simpòsium és gratuïta i oberta a qualsevol persona interessada. Aquí podeu trobar el programa complet de sessions.