El proper dilluns, 6 de juliol, a les 13 hores, tindrà lloc a l’ Aula Magna de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya el primer debat de candidats a la presidència del FC Barcelona, organitzat per la UVIC-UCC, Nació Digital, amb la col·laboració de la plataforma Manifest Blaugrana. Els qui han confirmat l’assistència són Joan Laporta, Agustí Benedito, Toni Freixa, Jordi Majó i Jordi Farré, a l’espera de superar el tall de signatures.

Aquest col·loqui que servirà per conèixer els diferents punts de vista dels candidats respecte el funcionament del club i la seva governança, s’estructurarà en 4 blocs: mesures de creixement econòmic de l’entitat, projectes patrimonials a emprendre, concepte esportiu i poliesportiu i dimensió social i governativa.

El debat comptarà amb la presència dels candidats oficials a les eleccions, un cop hagin presentat el mínim de 2.534 signatures vàlides el proper divendres 4 de juliol. A dia d’avui, han confirmat la seva assistència els precandidats Joan Laporta, Agustí Benedito, Toni Freixa, Jordi Majó i Jordi Farré, tots ells pendents encara de superar el tall de signatures. Xavier Ginesta, vicedegà de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic, farà de moderador.

El debat serà obert a la ciutadania i es podrà seguir en directe a través de l’emissió en “streaming”, disponible al web de Nació Digital.