La Unitat d’Internacional de la FEC, juntament amb l’equip de l’Àrea de Relacions Internacionals,  ha rebut avui a les instal·lacions de la UVic-UCC a una delegació de 58 participants de l’European Association for International Student (EAIE), el congrés sobre educació superior més gran d’Europa.

La 32ena edició del congrés es desenvolupa sota el lema “The future in full colour” i és una trobada de membres d’universitats d’arreu del món per a intercanviar experiències sobre eines i pràctiques innovadores per a la internacionalització de l’educació superior.

L’esdeveniment ha servit per donar a conèixer el campus i la ciutat de Vic als 58 congressistes interessats en la visita, dins de l’intens programa del congrés que s’allargarà fins divendres a la ciutat de Barcelona. Des de casa, la Unitat d’Internacional de la FEC ha pogut reforçar la relació amb antics col·laboradors de manera presencial així com establir nous convenis amb altres universitats.