La realitzadora audiovisual Clara Calvet ha estat a la FEC per conversar amb l’alumnat del primer curs del grau de Comunicació Audiovisual. Calvet, graduada a la UVic-UCC l’any 2016, va parlar sobre la seva experiència professional, però també del seu pas per la universitat com a estudiant.

La jove professional va rememorar la seva època d’alumna, en la que va subratllar especialment l’avantatge d’estudiar en grups reduïts i la proximitat amb el professorat. Així mateix, va animar a l’alumnat a aprofitar les activitats formatives paral·leles que ofereix la facultat com a formes valuoses de complementar l’aprenentatge acadèmic.

Clara Calvet ha explicat també com ha estat la seva experiència professional un cop graduada: ha treballat en les diferents fases de producció cinematogràfica i en diversos formats: documentals, curtmetratges, pel·lícules o sèries, algunes tan populars com Crims.