El passat  divendres, el teatre L’Atlàntida de Vic va ser l’escenari de l’acte de lliurament de diplomes de la promoció 2020-2024 de la Facultat d’Empresa i Comunicació. Un auditori ple a vessar de familiars, amics i professorat van acompanyar als nous graduats i graduades en Administració i Direcció d’Empreses, Comunicació Audiovisual, Màrqueting i Comunicació Empresarial, Periodisme i Publicitat i Relacions Públiques en l’emotiva cerimònia oficial que tanca aquesta etapa universitària.

L’acte va ser presidit per la secretària general de la UVIC-UCC, Anna Sabata; el degà de la FEC, Josep Burgaya; la vicedegana de la Facultat, Ana Palomo i la padrina de l’actual promoció, Ana Palencia, Directora de Comunicació Corporativa i Sostenibilitat d’Unilever Iberia des de 2006.

“Ens enorgulleix pensar que hem format ciutadans”

En el discurs inaugural, Josep Burgaya va destacar la importància d’aquest moment com a “reconeixement públic de l’esforç i de la feina feta” i, com a punt de partida d’una nova etapa, que requerirà el treball d’uns valors que també s’han intentat transmetre juntament amb els coneixements acadèmics: “Ens enorgulleix pensar que hem format ciutadans per una societat democràtica perquè els valors que adquiriu seran el que us farà diferents”. El degà va destacar, a més, una especial característica de la promoció 2024: “Vosaltres sou, fins i tot, una mica més especials perquè sou la generació universitària que va començar aquesta etapa en condicions especials per la pandèmia”, va afegir.

“No tingueu por d’equivocar-vos, però sigueu sempre generosos amb els altres”

A les felicitacions per l’assoliment d’aquesta etapa, Ana Palencia -padrina de la promoció- va animar als ja graduats i graduades a mantenir la ment oberta, no tenir por d’equivocar-se i ser sempre generosos amb els altres. “Les empreses contracten talent, però sobretot actitud i aquesta és una  cosa que heu de cuidar molt” va afirmar Palencia.

L’acte va continuar amb el parlament dels representants dels diferents graus, que van fer un breu i emotiu repàs pel seu pas per la universitat combinat amb l’actuació musical de Jordi Ginesta, cantautor i antic alumne de la UVic-UCC qui va dirigir un bonic i significatiu missatge als protagonistes de la vetllada amb la cançó “No oblideu mai d’on veniu”.

Després del lliurament de diplomes, l’acte es va cloure amb les paraules  de la secretària general, Anna Sabata, i el tradicional himne Gaudeamus igitur.

Podeu veure la galeria completa d’imatges en aquest enllaç.