La Facultat d’Empresa i Comunicació posa en marxa el seminari “La creativitat per a empreses i directius” en el marc de la Càtedra Lluís Bassat de Màrqueting i Comunicació Empresarial. L’objectiu és proporcionar coneixements teòrics i pràctics sobre comunicació i publicitat als  professionals que tenen la responsabilitat d’avaluar-la. El publicista Lluís Bassat, fundador de Bassat Ogilvy i doctor honoris causa de la UVic-UCC, dirigeix el seminari el qual compta amb un equip docent de professionals de primera línia en l’àmbit publicitari actual.

La creativitat, la protagonista

El curs girarà entorn de la creativitat com a eina, no només per a la comunicació publicitària, sinó també per trobar solucions enginyoses als eventuals obstacles o fins i tot per a la creació de nous productes. El seminari aprofundirà també en altres elements implicats en la presa de decisions sobre la comunicació d’una empresa: les diferents disciplines de comunicació, la marca i la seva identitat, la intel·ligència comercial, la investigació de mercats, el brainstorming de creativitat o la relació entre client i agència o consultor.

Les classes es basen en casos reals 

Un altre dels aspectes destacats del seminari serà la rellevància de les experiències reals viscudes pels ponents que actualment es troben en exercici de la professió. Els casos pràctics que s’exposaran al llarg de les sessions aportaran un coneixement profund als participants que els permetrà distingir amb claredat els mètodes que són efectius per a vendre un producte d’aquells que no ho són.

Diàleg obert amb empresaris de renom

Com a particularitat del curs, cada sessió comptarà amb un o dos convidats que assistiran a la darrera part de la classe. Els participants del seminari tindran l’oportunitat de dialogar amb empresaris de reconegut prestigi com ara Antoni Brufau, president de Repsol, Marian Puig, president d’ISDIN o José Luis Bonet, president de Freixenet, entre molts altres.