El Consell de Direcció de la Facultat d’Empresa i Comunicació del passat 14 de novembre va aprovar un codi ètic que contribueixi a millorar la igual participació de les dones en les activitats organitzades per la facultat.

El primer esborrany del text inclou el compromís explícit de la facultat d’Empresa i Comunicació de “garantir la paritat de gènere entre les persones que l’entitat convida a participar en els diversos actes acadèmics que organitza, així com les formacions continuades, el programa de professionals a l’aula, les candidatures a doctorats honoris causa i les lliçons inaugurals que li són competència”.

El principi s’emmarca en l’acció de promoure l’increment del nombre de dones en tots els àmbits, categories i nivells d’organització, recollida en l’objectiu principal del III Pla d’Igualtat de la UVic-UCC, aprovat a finals de l’any 2021.

Per a refermar el compromís consensuat durant el darrer consell de direcció també es va acordar que el text es faci públic a la mateixa pestanya presentació de la pàgina web corresponent a la FEC dins el portal de la UVic-UCC.