Els millors expedients de 4t curs de la Facultat podran participar al curs del 21 al 29 de juny

La Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC ofereix un any més el programa d’habilitats directives i de lideratge als estudiants d’últim curs, amb la finalitat d’entendre les noves perspectives del mercat laboral, els seus nous perfils professionals i les competències que requereixen.

El curs, gratuït, s’oferirà del 21 al 29 de juny amb horari de matí, de 10 a 14 del migdia per tal ‘doferir als alumnes noves oportunitats d’esprémer el seu talent per tal de facilitar la incorporació dels alumnes ja graduats, al mercat laboral. A més a més el curs pretén formar als estudiants en els valors de l’emprenedoria i la creativitat,  per tal que obtinguin els recursos per treballar en entorns complexos i multidisciplinaris i introduir a l’estudiant als models de lideratge,  i les noves eines que necessita al mercat labora, així doncs, els alumnes sortiran amb la capacitat de gestionar equips de treball en entorns competitius.

Els curs de 20 hores es basa en classes en format seminari presencial, amb metodologia d’estudi de cas o workshop. Està dividit en dos mòduls on hi participen professors com Ramon Miravitlles, periodista,  Maria Forga, advocada i periodista, i Xavier Ferràs el degà de la Facultat.

El principal objectiu metodològic és donar un contingut pràctic, és a dir, enfocat des de la basant pràctica del lideratge i les noves eines del mercat, per tal de poder extreure la branca més personal de l’estudiant i esprémer el talent personalitzat de cada un dels membres del curs.

Així doncs, el curs s’adapta a una necessitat creixent de formar estudiants en competències transversals que siguin útils a qualsevol entorn professional, afrontant els canvis constants que hi ha en els perfils professionals clàssics i la creació de nous llocs de treball que necessiten noves competències.

El curs està destinat als 30 millors expedients dels graus de la Facultat d’Empresa i Comunicació, que vulguin acabar la seva formació a la UVic amb un primer títol d’extensió universitària. Els estudiants han de demanar la seva plaça a la secretaria de la Facultat, adjuntant una còpia del seu expedient acadèmic on s’hi vegi la seva nota mitjana. El termini màxim és el 15 de maig.

Per a més informació contacte amb: xavier.ginesta@uvic.cat