La Facultat d’Empresa i Comunicació organitzarà les II Jornades de Màrqueting i Comunicació, que tindran lloc els propers 25 i 26 d’abril. Es tracta de la segona edició d’aquest punt de trobada entre alumnes i professionals d’aquests àmbits de coneixement, a través del nostre  grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial. Les jornades es faran presencialment a l’Aula Magna de la UVic (c. de la Laura, 13– Vic) i en dues aules annexes, tot i que també es podran seguir per streaming. El seu objectiu és difondre i transmetre els coneixements d’avantguarda en l’àmbit del màrqueting i la comunicació empresarial, de la mà d’experts de primera línia.

Les Jornades començaran el dilluns 25, amb la ponència d’Alberto Delgado i Alfonso Ramos, de Seidor, que parlaran sobre les organitzacions blaves, líders en l’era digital. Tot seguit, Azzahara López, de BBDO & Proximity España, abordarà el paper de l‘account planner en la planificació estratègica del màrqueting. Més tard, Kike Doatis, d’ESERP, incidirà en el que cal tenir en compte de la generació Boomer, la Millennial i la Zeta en el procés creatiu. Clourà aquest primer dia José Mª Vilas, que ha estat president d’Unilever i de Panrico, i que actualment és conseller delegat de diverses empreses, com Angulas Aguinaga, que plantejarà els valors i comportaments en temps de crisi.

L’endemà, el dimarts 26, hi intervindran Àngels Escobar i Dionisia Mata, d’Havas Media Group, que tractaran la publicitat igualitària a través del projecte Meaningful Women 2030. També, Ana Palencia, d’Unilever, que parlarà sobre les bones pràctiques de la comunicació interna a partir del cas d’Unilever. Més endavant, Roger Sendra, de Dentsu, plantejarà el que cal tenir present del món analògic i del digital en aquest àmbit. I, finalment, com a darrer ponent de les Jornades, Lluís Bassat, de Bassat Partners i doctor honoris causa de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, s’endinsarà en els camins creatius del màrqueting i la comunicació.

La informació completa sobre les Jornades, com també el perfil dels ponents i els títols de les conferències que es pronunciaran, es poden trobar en aquest espai web de la Facultat d’Empresa i Comunicació. Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer a través del mateix espai web o trucant al 93 881 55 22.

Les II Jornades de Màrqueting i Comunicació Empresarial tenen el suport de la Delegació d’Osona de la Cambra de Comerç de Barcelona, El 9 Nou i ESERP, centre adscrit a la UVic-UCC.