Amb l’objectiu de promocionar el nou posicionament de la facultat i explicar els avantatges que aportarà de cara el curs vinent l’implantació de l’exercici creatiu en la metodologia docent, la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC ha decidit organitzar un concurs a la xarxa social Instagram en què la creativitat és l’element principal. A la planta principal de l’edifici F de la UVic-UCC s’ha col·locat un photocall en què apareixen les paraules Live Creativity juntament amb post-its de diferents colors amb els elements que formen aquesta nova metodologia.
El concurs, el qual hi pot participar qualsevol persona vinculada amb la universitat, consisteix en penjar una o vàries fotografies a Instagram amb el hashtag #livecreativity i etiqueta @uvic_fec en aquestes durant el mes de maig. Per tal que les fotos es puguin veure cal tenir un perfil d’Instagram públic i seguir el compte @uvic_fec. Les fotografies han de ser inèdites, s’han de fer al photocall previst per l’acció i han de transmetre algun dels conceptes i valors de la facultat exposats al mateix photocall. El guanyador o guanyadora del concurs, que s’anunciarà el dia 9 de juny, s’emportàra un smartwatch com a premi.
De totes les fotografies enviades al llarg del mes de maig se’n seleccionaran 3. Els criteris d’aqueta primera selecció seran: la creativitat, la capacitat de transmetre els valors de la facultat i la qualitat fotogràfica. El dia 6 de juny es publicaran al perfil oficial d’instagram de la FEC, al twitter i també al facebook de la UVic amb el nom de l’autor/a i la descripció que hagi fet servir. Aquestes 3 fotos es podran votar del 6 al 9 de Juny a través d’Instagram. La fotografia que rebi més m’agrada a aqueta xarxa social serà la guanyadora.
Entreu en aquest enllaç per a més informació.