La UVic-UCC és una universitat jove i molt dinàmica de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l’ensenyament de qualitat i la recerca innovadora. La Facultat d’Empresa i Comunicació inicia un procés de contractació per incorporar personal acadèmic amb acreditada experiència professional per fer front a les noves necessitats de docència del centre.

Podeu consultar la descripció d’aquestes places, així com també el procés per poder-hi accedir, en les fitxes que venen a continuació. Tota la documentació pel procés de sel·lecció s’ha d’enviar a joan.frigola@uvic.cat abans del dia 5 de juliol del 2015.

COMUNICACIÓ CORPORATIVA (Grau en Publicitat i Relacions Públiques)

L’objectiu és proporcionar als estudiants una formació sobre la gestió de la comunicació interna i externa que serveixen per desenvolupar un llenguatge per transmetre la identitat, la imatge i la personalitat d’una entitat o companyia per aconseguir una bona reputació entre la societat.

Requisits:

•  Títol de Llicenciat/da o Graduat/da. – Professional en actiu.

• Títol de doctor/a.
  • Acreditació de l’AQU o d’altres agències de qualitat. – Experiència en docència universitària.

Documentació a presentar:

• Currículum vitae complet: s’acceptaran els formats de l’AQU i de l’ANECA (CVN).

• Currículum vitae reduït (una pàgina): s’acceptarà qualsevol format.

• Declaració jurada de la veracitat de les dades del currículum vitae i, si escau, altres documents de suport.

• Carta de motivació per presentar la candidatura.

TALLER D’INFOGRAFIA (Grau de Periodisme)

L’objectiu és capacitar l’estudiant per entendre i crear infografies per a publicacions periòdiques utilitzant tots els recurs gràfics del disseny. El programa proporciona els coneixements teòrics i pràctics inherents al desenvolupament del disseny periodístic destacant el tractament dels gràfics informatius estàtics i dinàmics com a noves formes expressives dels mitjans informatius.

Documentació a presntar:

• Carta de motivació per presentar la candidatura.

MÀRQUETING ESTRATÈGIC (Grau en Publicitat i Relacions Públiques)

Aquesta assignatura introdueix als alumnes en els conceptes principals del màrqueting estratègic que s’utilitzen habitualment en les empreses. S’exposen diferents enfocaments, eines i tècniques per poder desenvolupar amb eficàcia les tècniques del màrqueting dins el món empresarial. La teoria serà complementada amb exemples pràctics i estudis de cas sobre la matèria desenvolupada.

• Carta de motivació per presentar la candidatura.

PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA DE LA COMUNICACIÓ (Grau de Màrqueting i Comunicació Empresarial)

En aquesta assignatura es treballaran les bases estratègiques per comprendre l’entorn de la comunicació digital i interactiva i ser capaços d’organitzar projectes de comunicació a partir de les eines 2.0. S’estudiaran les bases de la publicitat a Internet i coneixeran dades actualitzades sobre el sector i les noves tendències.

• Carta de motivació per presentar la candidatura.

TV ADVERT WORKSHOP/TALLER D’ANUNCIS TELEVISIUS (Impartida en llengua anglesa – Grau de Comunicació Audiovisual)

L’objectiu de l’assignatura és el de treballar, des de les vessants teòrica i pràctica, el procés de producció i realització d’un anunci televisiu.

• Títol de Llicenciat/da o Graduat/da. – Professional en actiu.
  • Alt domini de la llengua anglesa.