El passat 10 de febrer la professora i directora de l’Unitat d’Igualtat, Anna Pérez Quintana, va participar en una taula rodona al Palau Robert de Barcelona amb el títol “Universitats i Ciència de totes i per a totes”. La jornada va començar a les 11h del matí amb diferents intervencions de les convidades on van debatre sobre les polítiques que cal impulsar perquè les universitats i els centres de recerca siguin espais segurs i equitatius per a les dones. La directora de la Unitat d’Igualtat de la UVic-UCC va afirmar que: “de cada 10 catedràtics, 8 són homes i 2 són dones i que la tesi doctoral és el primer d’una llarga llista d’obstacles”. Anna Pérez va afegir que fan falta noves mètriques per mesurar aquestes desigualtats perquè els indicadors que existeixen ara mateix no expliquen aquestes causes.

*Podeu veure el vídeo de la jornada completa en aquest enllaç.