El professor de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC, Jordi Ribot Puntí, ha guanyat el premi a la millor fotografia de premsa de la vuitena edició dels premis Carles Rahola. Amb la fotografia: “Un membre de l’ADF al foc de Blanes” Ribot ha aconseguit aquest guardó que premia la professió periodística a les comarques gironines i pretén fomentar la creativitat informativa i recuperar, gestionar o aplegar informació de tipus periodístic en qualsevol aspecte, format, àmbit i estructura.

Per altra Banda, l’empresa de Ribot i Joan Castro, Iconna, conjuntament l’empresa Notidig, han aconseguit el premi en la categoria de millor projecte sobre comunicació periodística per el projecte #Gavarres365. Entre els impulsors del projecte hi ha Marc Sureda, Elena Trullàs, Jordi Ribot Puntí i Joan Castro.

Els Premis Carles Rahola de Comunicació Local, promoguts per la Diputació de Girona i la demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes de Catalunya (CPC-Gi), van prendre el relleu al tradicional sopar de periodistes que oferia la Diputació. Aquests premis es divideixen en set categories: projecte sobre comunicació periodística, premsa escrita, ràdio, televisió, fotoperiodisme, comunicació institucional –ja sigui en formats tradicionals o en línia, i informació digital.

Fotografia guanyadora del premi a millor foto de premsa. Jordi Ribot