El proper dijous dia 9 de febrer a les 19.30h, el professor de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Jordi de San Eugenio, farà la conferència: “La meva terra és una marca? I per què n’hauria de tenir una?” al Temple Romà de Vic, en el marc del cicle de conferències Acadèmia i Societat en el Nou Mil·lenni, organitzades conjuntament entre la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya i el Patronat d’Estudis Osonencs.

San Eugenio parlarà del concepte de marca de territori, un concepte que cada cop està agafant més força, en què els territoris generen una marca pròpia per poder projectar-la a l’exterior. Estem en una societat en la que volem que les coses ens les expliquin de forma ràpida i senzilla. Avui, els territoris competeixen per captar recursos en funció de l’encert per projectar, amb valor afegit, els seus valors i/o atributs. La marca ajuda, en aquest sentit, a crear un relat i un sentit de lloc, i contribueix, en definitiva, a projectar identitats territorials competitives.

Aquesta conferència entre en el marc del cicle de conferències Acadèmia i Societat en el Nou Mil·leni, en què la de San Eugenio és la número set i presenta una mostra de les principals línies d’investigació de la UVic-UCC, de la mà d’alguns dels recercaires que en aquests moments estan tenint una major projecció acadèmica.

Aquí es pot consultar el programa.