El passat dissabte 29 de maig els alumnes MBA de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, varen tenir la visita de Joan Gaja, enginyer de Processos i responsable de digitalització de DINACIL, que va explicar amb exemples reals el camí cap a la digitalització dels processos que han començat.

Joan va explicar com per mitjà de la plataforma SaaS estava desenvolupant ells mateixos aplicacions digitals per gestionar les dades, i obtenir la informació dels seus processos en temps real, com  traçabilitat absoluta i generant al núvol informació per poder començar a gestionar amb algoritmes, generant alertes amb accions, i millorant la presa de decisions d’una forma més àgil i ràpida.

“Es només un primer pas en el camí a la transformació digital de la nostra empresa”, deia Joan, però ens obra un ventall infinit de possibilitats per la millora.