La revista en línia Obra Digital, editada per la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC i la Universidad del Azuay (Equador), acaba de publicar el nou número centrat en les Innovacions en Narrativa i Mitjans: la Interacció i la Cultura.

Les plataformes, nous paradigmes de producció cultural

El monogràfic, coordinat pel Dr. Joan Rodríguez-Amat (Sheffield Hallam University), està centrat en l’anàlisi de la narrativa en les indústries culturals amb un èmfasi especial en la plataformització de la producció cultural, les plataformes digitals, les històries  i el rol dels principals actors del procés narratiu. El número també aborda diversos eixos com l’impacte de la plataformització de la producción cultural en la creativitat i les narratives, així com el rol i els models narratius que figures com youtubers, instagramers, twitchers i tiktokers estan adoptant per les noves audiències, formats i entorns, entre altres.

Obra Digital és una revista de comunicació, estudis mediàtics i processos socials, d’accés obert. La revista publica recerques en diferents àrees que inclouen TIC, audiències, nous llenguatges, comunicació digital, comunicacions aplicades, relacions públiques, comunicació organitzacional, comunicació política, comunicació i educació, disseny, màrqueting i publicitat, xarxes socials i videojocs, audiovisuals i monogràfics especialitzats en temes de màxima actualitat. L’objectiu d’Obra Digital és difondre en la comunitat científica internacional els resultats de rigoroses recerques que permetin el desenvolupament de la ciència i serveixin de consulta per a científics, estudiants i professionals.