Isabel Llauger, experta en Comunicació i Relacions Institucionals, va ser dijous passat la convidada a l’aula del grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial. L’experta va conversar amb l’alumnat de l’assignatura de Màrqueting Polític i Electoral sobre alguns aspectes clau de les relacions públiques i la comunicació de crisi.
Durant la presentació, Llauger va explicar a l’alumnat com la seva formació en diferents àrees i el seu recorregut professional l’havien portat fins a dirigir l’actual gabinet que té com a objectiu construir xarxes institucionals i gestionar la imatge d’entitats que permetin “donar la millor solució a possibles crisis reputacionals”.
Així, l’experta va fer esment en tres pilars fonamentals de la seva feina: confidencialitat, discreció, empatia, responsabilitat, transparència i constància.
“No tirar mai la tovallola és un exercici imprescindible, tant per aquesta feina com per la vida. La constància només donarà rèdits positius”, va afirmar.
Al llarg de la sessió, l’experta va explicar a través de diferents exemples les solucions aportades a casos concrets de necessitat de prestigi o de canvi d’imatge o bé de revertir situacions perjudicials per la imatge dels afectats. Llauger també va fer èmfasi en l’adequació dels discursos a la realitat social canviant.
“Avui ja ens trobem davant d’un canvi de paradigma respecte el s. XX: avui només et pots protegir parlant, no callant” .