El passat dijous dia 3 de març, va tenir lloc a l’Aula de Cinema el primer congrés d’Empresa, Màrqueting i Comunicació amb l’objectiu d’apropar als estudiants de diferents  Cicles de Grau Superior a la nostra facultat i els nostres graus. L’acte va començar al voltant de les 15:00 h entregant als participants l’acreditació corresponent. Un cop lliurada la documentació, l’alumnat es va dirigir a l’Aula de Cinema on el degà de la FEC, Josep Burgaya, va fer una petita presentació sobre els reptes que planteja aquest món  a les següents generacions. A continuació, van començar les ponències a càrrec dels diferents professors de la Facultat que van oferir als estudiants un tastet  sobre màrqueting i relacions públiques. Després d’escoltar les ponències els convidats van gaudir d’un coffe break per tal d’agafar forces de cara als workshops que es realitzarien posteriorment en diferents aules de la FEC. L’alumnat es va mostrar molt participatiu durant aquestes activitats grupals ja que va poder resoldre dubtes mitjançant un cas pràctic. El congrés va concloure novament amb el parlament de clausura de Josep Burgaya i a continuació els i les alumnes van poder recollir el seu certificat a l’aula de cinema.