La Facultat d’Empresa i Comunicació ha organitzat la tercera trobada de professors d’institut d’Economia i Empresa

La setmana passada va tenir lloc, a la Universitat de Vic,  la  tercera Trobada de Professors d’Economia i Empresa dels instituts de les comarques més properes a la Universitat de Vic. L’activitat té com a objectius enfortir els lligams entre els docents d’aquests àmbits de coneixement i la Universitat i oferir un espai on es puguin parlar, debatre i discutir temes d’actualitat.

Enguany el títol de la xerrada ha estat “Coaching pel desenvolupament personal i professional” i ha anat a càrrec de la Dra. Elisenda Tarrats, directora del departament d’Economia i Empresa de la Facultat d’Empresa i Comunicació, que ens ha presentat i explicat les eines, els recursos i les estratègies que existeixen per millorar l’autoconeixement i el desenvolupament de la intel·ligència emocional, aplicables tant en l’àmbit personal com professional.

La finalitat primordial d’aquestes trobades és, d’una banda, enfortir els lligams entre els professors d’Economia i Empresa dels instituts i la Universitat de Vic, i d’altra banda ser un espai on es puguin parlar, debatre i discutir temes d’actualitat.

Enguany ja s’ha arribat a la tercera edició de la trobada, però si fem un repàs del que han sigut fins ara, en la primera trobada celebrada el curs 2015-16 es va fer èmfasi en els trets més rellevants dels documents que integren els comptes anuals del Pla General de Comptabilitat, a càrrec de la Dra. Núria Arimany i la Dra. Carme Viladecans; i en la segona trobada el Dr. Rafa Madariaga ens va presentar un estudi sobre l’estructura sectorial i ocupacional del treball a Alemanya, França, Itàlia i Espanya durant el període 2008-2011, així doncs veiem que les trobades serveixen per integrar universitat i instituts, i a més a més per conèixer la situació actual del sector.