El divendres 15 de maig els alumnes de 4rt de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC van celebrar el seu acte de graduació a l’Atlàntida de Vic. Albert Giralt, director general de l’empresa bagenca Avinent, va ser-ne el padrí de la promoció.

L’acte va va ser presidit pel Vicerector de Recerca i Professorat,  Jordi Villà, qui va recordar la mítica frase que l’ex-entrenador blaugrana Johan Cruyff va dir als jugadors abans de sortir a disputar la final de Wembley del 1992: “Sortiu i disfruteu”. A la taula també l’acompanyaven el degà de la FEC, Xavier Ferràs, i la cap d’estudis de la mateixa, Eulàlia Massana.

En el seu torn, Albert Giralt va dedicar unes paraules a la promoció 2011-2015 d’ADE, CAV, PER i PIRP. Giralt va encoratjar-los a trobar una feina que aporti sentit a la seva vida, i a tenir reptes que els motivin de cara al futur. De fet, Giralt és l’exemple d’empresari que ha sabut reconvertir una empresa tradicionalment vinculada al sector metal·lúrgic, a una empresa dedicada al sector de les tecnologies de la salut, produint implants dentals o treballant com a proveïdor per a Google, per a les seves Google Glass.

Els alumnes, com de costum, van pronunciar uns discursos en representació dels seus graus, en els que no hi podia faltar el toc d’humor, ni el relat del primer dia de classe, així com la llista de records que s’emporten de la Facultat. A diferència de la resta de companys, els alumnes del grau en Periodisme van optar per fer un discurs en format digital; un vídeo que recollia el més destacat de cadascun d’ells, i en el que no hi va faltar una dedicatòria per una companya molt estimada per tots ells, Lydia Muntal, que va traspassar l’any 2012.

Les intervencions del grup osonenc XY van ser les encarregades de donar el toc musical a l’acte, fent de separador entre les ponències de la taula i els discursos dels graus, donant agilitat a la cerimònia.

Finalment i amb l’himne de la Universitat, es va posar un punt i final a l’acte de graduació de la promoció 2011-2015 dels graus de la Facultat d’Empresa i Comunicació.