El passat 16 de juny, es va celebrar l’acte de cloenda de la promoció del curs 2015/2016 del “Postgrau en Negocis Internacionals” i el “Postgrau en Direcció Estratègica i Emprenedoria per a Petites i Mitjanes Empreses” que organitzen conjuntament la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC),  l’Associació d’Empresaris de l’Alt Penedès, el Baix Penedès i el Garraf (ADEPG) i l’Escola de Direcció d’Empresa (EDE). L’acte, que va tenir lloc a La Daurada Beach Club, de Vilanova i la Geltrú, va combinar un to acadèmic amb una tecepció.

El moment més especial de l’esdeveniment va arribar amb el lliurament dels diplomes als més de 250 participants que han passat per les aules de l’Escola de Direcció d’Empresa en el darrer any, en un total de 453 hores lectives. Els torns protocolaris van anar a càrrec de l’Alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, la Sra. Neus Lloveras i Massana, i el Sr. Francesc Güell, vicepresident de l’ADEPG.

La graduació dels alumnes dels dos postgraus, els quals van tenir inici el passat mes d’octubre, va ser la novetat més destacada d’aquesta festa acadèmica que ja arriba a la seva quarta edició. Durant l’acte, es van presentar els postgraus que la UVic-UCC iniciarà el proper mes d’octubre de la mà de l’EDE: la tercera edició del Postgrau en Direcció Estratègica i Emprenedoria per a Petites i Mitjanes Empreses, que es desenvoluparà a Vilafranca del Penedès a partir del 7 d’octubre, i la 3ª edició del Postgrau en Marketing Digital i Social Media, que tindrà inici el dia 1 d’octubre a Vilanova i la Geltrú.

El passat 31 de maig, estudiants dels dos postgraus i el coordinador acadèmic Cèsar Duch, van estar a Ràdio El Vendrell per poder valorar l’experiència, per a tots ells molt interessant. En van valorar el rigor acadèmic, la capacitat d’actualització de coneixements, els horaris i la ubicació de la formació prop dels seus centres de treball.