La Facultat d’Empresa i Comunicació ofereix un curs sobre emprenedoria a la ciutat de Rotterdam, Països Baixos. La Universitat de Vic juntament amb Rotterdam Business School posa a disposició dels estudiants una experiència internacional d’una setmana, del 29 d’octubre al 2 de novembre, de visites a la ciutat, conferències i masterclass de diferents ponents internacionals.

La setmana està dedicada a l’emprenedoria, i l’objectiu principal és fomentar la internacionalització de tots els estudiants de la Facultat d’Empresa i Comunicació. A més a més els estudiants podran conèixer i viure una experiència internacional, i tocar de primera mà el coneixement europeu.

L’objectiu d’aquesta col·laboració és fomentar l’ocupabilitat dels alumnes i potenciar, al mateix temps, la seva capacitat d’internacionalitzar-se. Per això, els estudiants de quart que ho vulguin, podran participar en un curs de 20 hores a la Rotterdam Business School, per adquirir habilitats emprenedores i conèixer nous models de lideratge i gestió d’equips en un context internacional

Així doncs, els estudiants gaudiran d’una estada a una de les universitats més reputades d’holanda, i en coneixerà el seu entorn, i apropar-se a una experiència ERASMUS, de curta durada. Tots aquells estudiants que tinguin pensat fer una mobilitat podran gaudir d’un primer tastet durant la International Entrepreneurship Week.

Algunes de les sessions de les quals podran gaudir els estudiants seran sobre estils de comunicació, de la mà de Maura Wlash, o bé identitat professional amb  Martin Reekers, professor d’aprenentatge i desenvolupament, amb anys d’experiència com a consultor de comunicació.

Pagaments i matrícula

Les taxes del programa va de 870€ a 695€, depenent del nombre d’estudiants que es matriculin.

El preu inclou:

• Accommodation at The Student Hotel in Rotterdam in individual rooms with breakfast included. (https://www.thestudenthotel.com/rotterdam/)
  • Lectures and materials
  • Team Building Activity in Rotterdam
  • Visit to and lecture at Blue City Rotterdam
  • Bus and Ticket to the Port of Rotterdam
  • Public Transport Card for 6 days
  • Welcome diner
  • Farewell Lunch
  • In addition, you will need to buy yourself meals.

Day 1 (29 d’octubre)

• Reception at Rotterdam Business School (Kralingse Zoom 91, 3063 ND Rotterdam)
  • Ducth Culture Lecture by Tineke van der Gaast
  • Personality Types and Communication Styles by Maura Walsh