Aquest divendres s’han donat per finalitzats el Màster en Administració i Direcció d’Empreses (MBA) i el Curs d’Expert en Comunicació Científica de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC.

De l’MBA s’ha fet la ceremònia d’apadrinament a la Sala Segimón Serrallonga de la UVic-UCC, que ha contat amb la presència de Manuel Cermerón, director d’Estratègia i Desenvolupament d’Agbar i CEO d’Advanced Solutions, com a padrí de la promoció. Aquest màster propi, que enguany ha finalitzat la seva tercera edició, ha contat amb un total de 15 alumnes.

Per altra banda, a la Sala Mercè Torrents, ha tingut lloc l’acte de cloenda de la primera edició del Curs d’Expert en Comunicació Científica, que han organitzat conjuntament la UVic-UCC i l’empresa Eduscopi i ha comptat amb 16 estudiants. L’acte ha comptat amb un espectacle de monòlegs a càrrec de la companyia The Big Van Theory, que ha ofert una visió divertida i amena del món de la ciència.​