Avui finalitza la segona edició de l’UCamp, el campus de la UVic-UCC pensat pels joves d’entre 15 i 17 anys que vulguin aprendre tot allò relacionat amb la marca personal. L’UCamp ha comptat amb professors i professionals mediàtics en actiu i els estudiants han pogut gaudir dels espais i les instal·lacions de la UVic-UCC fent ús dels platons de televisió i fotografia, els estudis de ràdio i fent visites a diferents mitjans de comunicació.

Aquest UCamp ha comptat amb la participació d’Outconsumer, un youtuber català amb el nom de Roc Massaguer, que compta amb més de 770.000 subscriptors al seu perfil de YouTube i que acumula més de 130 milions de visualitzacions als seus gameplays. L’altre jove influencer que ha visitat l’UCamp ha sigut Leopolda Olda, que té el canal de Youtube en català més popular. Els joves creadors vigatans del portal Adolescents.cat, el portal d’internet de referència per als joves de Catalunya, també han passat per l’UCamp per explicar la seva experiència. Adolescents.cat forma part del grup NacióDigital des de l’any 2011 i l’any 2015 va publicar el quart llibre basat en la seva pàgina web.

Els participants de l’UCamp han tingut la possibilitat d’allotjar-se a la residència universitària RUVIC i gaudir de diferents activitats amb team building descobrint la ciutat de Vic i gaudint de l’oci i l’esport.

4YFN at UCamp, el primer campus d’estiu dedicat a l’emprenedoria digital

Aquest UCamp, que se celebrarà entre el 17 i el 22 de juliol, està pensat perquè els joves participants d’entre 15 i 17 anys puguin conèixer els fonaments de la creació de projectes i empreses dins el sector digital. En tot moments, els nois i noies estaran orientats per professors i professionals de la UVic-UCC i la Mobile World Capital Barcelona en grups reduïts per potenciar l’atenció especialitzada i un jurat d’experts davant de qui finalment els alumnes presentaran els seus projectes.