Un centenar d’estudiants de cicles formatius de grau superior en màrqueting, administració i finances han assistit al II Congrés d’Empresa, Màrqueting i Comunicació realitzat avui a la Facultat d’Empresa i Comunicació. Després de la benvinguda oficial del degà, Josep Burgaya, l’acte s’ha dividit en dues parts : la primera, amb tres breus conferències introductòries sobre diferents especialitzacions i, una segona part, dedicada a tallers temàtics relacionades amb l’oferta formativa de la facultat.

Innovació, emprenedoria i influencers d’empresa han estat els eixos sobre els quals han versat les tres conferències pronunciades en la primera part del Congrés, enguany titulat “Tendències disruptives”. El coordinador del grau de Màrqueting i Comunicació Empresarial, Santiago Jordán, ha encetat les xerrades amb una exposició sobre l’estreta relació entre el màrqueting i la innovació en comunicació empresarial. Guillem Díaz, docent en el grau d’Administració i Direcció d’Empreses, ha parlat de l’emprenedoria empresarial des d’una perspectiva emocional i, Maria Fernández, professora al grau de Publicitat i Relacions Públiques ha explicat als assistents en què es fixen les empreses a l’hora d’escollir un o una influencer que s’adapti a les necessitats de la seva marca.

En una segona part de la jornada, els assistents s’han dividit en quatre grups i cadascun ha assistit a un dels quatre tallers que s’han desenvolupat en paral·lel i que han abordat també diferents especialitzacions impartides a la Facultat d’Empresa i Comunicació: el màrqueting experiencial amb el professor del grau de Publicitat i Relacions Públiques Oreste Attardi; l’aplicació del design thinking per al disseny de solucions a mida, amb la docent al grau d’ADE, Elisenda Tarrats; la vessant empresarial de la Champions League, amb el professor i investigador de Comunicació Xavier Ginesta i un exercici pràctic sobre Influencer targeting, amb Maria Fernández.