Carregant Esdeveniments

La Facultat acollirà 130 alumnes de primària i secundària de tres escoles properes que realitzaran diferents tallers de ràdio, televisió, verificació de notícies i seguretat a Internet amb l’objectiu de promoure el desenvolupament de competències i la participació activa de l’alumnat mitjançant la creació i publicació de produccions pròpies en diferents formats, enguany amb un ènfasi especial en la ràdio.

La jornada es portarà a terme simultàniament a diferents punts seus del territori català: a la Universitat Autònoma de Barcelona, a la Universitat de Girona, a la Universitat de Lleida i al TecnoCampus de Mataró (UPF) amb un acte central institucional comú que comptarà amb la presència de la consellera d’Educació Anna Simó.

Compartiu aquesta història. Trieu la vostra plataforma!