Carregant Esdeveniments

L’empresari i financer, Marc Ciria, oferirà la ponència ‘Solucions financeres i digitals pel FC Barcelona’, conjuntament amb Ivan Cabeza, empresari i economista i Antoni Martín, empresari i co-fundador de Polygon.

Els tres ponents compartiran les seves perspectives sobre la situació del FC Barcelona en l’àmbit econòmic i digital, analitzant-ne les circumstàncies i oferint solucions d’aplicació immediata.

Marc Ciria i Roig (Barcelona, 1979)

Financer. Soci fundador i president executiu de Diagonal Asset Management (SGIIC).

Ha desenvolupat diferents càrrecs en gestió patrimonial i financera. Amb més de 20 anys de carrera professional com executiu en diferents entitats financeres, l’any 2013 va iniciar el seu camí com empresari amb la creació de Diagonal Asset Management, (SGIIC) una Societat Gestora regulada per la Comissió Nacional del Mercat de Valors.

Durant la seva carrera, s’ha format de manera continua en l’àmbit financer en centres de prestigi com l’Institut d’Estudis Financers,  l’IDEC i IESE (PDG). Soci del FC Barcelona.

Ivan Cabeza i Mora (Barcelona, 1975)

Economista. Soci fundador de Laudem Partners, on ofereix serveis d’assessorament tributari, financer i mercantil a empreses. També exerceix de professor a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona (UB). Està especialitzat en economia de l’esport, finançament empresarial, comunicació financera en temps de crisi i competitivitat.

Soci del FC Barcelona.

Antoni Martín i Bertran (Barcelona, 1976)

Co-fundador de Polygon i Privado.id

Després de graduar-se a l’EMBA a l’IESE l’any 2011, va iniciar la seva carrera internacional a Deutsche Bank fins que l’any 2020 va emprendre en noves tecnologies, principalment blockchain.
Interessat en aplicar solucions de privadesa per a dades de salut, impulsar solucions de pagament per a països emergents, i apassionat pels nous casos d’ús en esports, especialment el seu equip de tota la vida: el Barça.

Soci del FC Barcelona.

Compartiu aquesta història. Trieu la vostra plataforma!

Go to Top