Els estudis de ràdio i televisió de la Facultat d’Empresa i Comunicació han estat avui l’escenari de pràctiques de la nova edició de l’Escola d’Estiu d’El 9 Nou. Des de l’any 2021, el diari ofereix una formació de quatre setmanes a estudiants de secundària que inclou un tast dels diferents gèneres de la professió: redacció d’informatius, reportatges, entrevistes a peu de carrer o retransmissions esportives, entre altres.

En el taller d’avui a les instal·lacions de la UVic, els i les joves s’han posat davant i darrera de càmeres i micròfons, i han experimentat també les funcions més tècniques de la professió com ara el rol de càmera, la realització televisiva o el control de so des de la cabina de ràdio.