El proper 21 de febrer a les 18:30h tindrà lloc, a l’Institut d’Estudis Catalans, l’estrena del documental “Amb les Mans”.  Es tracta d’una producció audiovisual conjunta de SordPress  i el Centre d’Estudis Sanitaris i Socials de la Universitat de Vic sobre la comunitat sorda de Catalunya, realitzada pel Servei d’Audiovisuals de la UVic (en Llengua de Signes Catalana, LSC, i subtítols). A partir d’entrevistes a persones sordes signants i documentació recollida, el vídeo aporta testimonis del passat i del pressent de la vida de les persones sordes signants. Està patrocinat pel Centre d’Estudis Sanitaris i Socials de la UVic i  la Càtedra de Serveis Socials, amb el suport del Departament de  Benestar Social i Família  de la Generalitat de Catalunya i el finançament de l’Obra Social La Caixa.  La direcció del reportatge ha anat a càrrec de Jordi Serrat, professor de la  Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic, i de Guillem Carles de Sordpress, que seran presents a l’acte.

L’acte, que serà  presidit per la Vicerectora de Recerca i Transferència de Coneixement de la UVic, Dra. Marta Otero, acompanyada de la Sra. Gemma Pifarré, Cap de l’Àrea de Promoció de l’Accessibilitat i Supressió de  Barreres del Departament de Benestar Social i Família, serà accessible amb interpretació en LSC.