Durant la campanya de les eleccions del 25-N hem pogut llegir, sentir i veure moltes entrevistes als candidats de cada partit, però poques les han fetes estudiants de Periodisme. El diari ‘El Punt Avui’ ha oberta aquesta porta als universitaris i els futurs periodistes que sortiran de la UVic ha conversat amb Alfons López Tena (SI) i Artur Mas (CiU).

La Universitat de Vic va acollir l’entrevista al cap de llista de Solidaritat Catalana per la Independència, Alfons López Tena, el 31 d’octubre. Els estudiants de segon i quart de Periodisme li van poder preguntar per l’encaix de Catalunya amb Europa, l’efecte Laporta, el tracte rebut per part dels mitjans de comunicació, els mals pronòstics de les enquestes i les promeses d’Artur Mas, entre d’altres qüestions.

Precisament, al presidenciable de Convergència i Unió, van entrevistar-lo diversos universitaris, dos dels quals estudien quart de Periodisme a la UVic. Tots ells van desplaçar-se fins al Parlament de Catalunya, on Artur Mas els va rebre, escoltar i respondre.

[Imatge: diari ‘El Punt Avui’]