Aquest estiu la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) ha posat en marxa l’UCamp, que aquest any ofereix dos campus d’estiu per a joves d’entre 15 i 17 anys que vulguin viure experiències universitàries en dos àmbits diferents, el personal branding i l’emprenedoria digital.

Aquesta setmana s’està celebrant la primera edició del 4YFN at UCamp, un projecte pel qual la UVic-UCC ha treballat conjuntament amb la plataforma de negoci per a startups digitals 4YFN (4 Years From Now) impulsada per Mobile World Capital Barcelona, amb la col·laboració de la Fundació Trams, amb l’objectiu d’oferir una experiència única d’introducció al món de l’emprenedoria digital als joves.

La Universitat convida als mitjans a participar de la visita de diversos emprenedors catalans que vénen a Vic a compartir les seves experiències amb els alumnes de l’UCamp. Les visites seran aquest dimarts 18 de juliol i aquest dimecres 19 de juliol a la tarda, entre les 16 i les 19 hores. Dimarts es rebrà la visita d’Aleix Canals d’Skeg, Alex Codina de Bioo i Adrián Doménech de Vitcord, i dimecres la de Jordi Cusidó i Jordina Arcal de HealthApp i Smartlive i Guillem Soldevila de BrandYourShoes (16h, Aula F311 i Creativitat).

El 4YFN at UCamp s’acabarà aquest dissabte 22 de juliol amb la presentació dels treballs dels alumnes davant de les famílies, juntament un acte de clausura i un vermut. Serà a les 12h al jardí de la Masia de la UVic.