El passat dilluns 4 d’abril Xavier Sardà, director de Neuro in Bussines va oferir a l’aula de cinema una conferència sobre tècniques de neuromàrqueting a l’alumnat de Publicitat i Relacions Públiques i Màrqueting i Comunicació Empresarial dins el marc de l’assignatura d’Anàlisi del Consumidor i Investigació de Mercats. Neuro in Bussiness és una empresa consultora especialitzada en l’anàlisi del consumidor mitjançant tècniques de neuromàrqueting. Xavier Sardà va oferir una conferència molt pedagògica, motivadora i va aclarir algunes fake news al voltant al neuromàrqueting. També va explicar la seva trajectòria acadèmica i la seva experiència professional. La conferència va gaudir d’una àmplia assistència per part de la comunitat universitària. Els alumnes es van mostrar molt participatius durant la conferència i, sobretot, en el torn de preguntes.