El dimecres 12 de maig hem rebut la visita d’un professional a l’aula de l’assignatura Direcció d’Operacions, que imparteix la professora Anna Pérez-Quintana en el grau d’ADE. El ponent convidat ha estat Ferran Cabanes, directiu d’una empresa de software especialitzada en ERPs dins del sector hoteler.

La xerrada ha tractat sobre l’evolució viscuda en els sistemes d’informació empresarial i s’ha endinsat en les prestacions i el potencial que tenen els softwares integrals de gestió per incidir en el guany empresarial, per acabar destacant els reptes de futur d’aquesta eina. Ha estat una sessió d’elevat interès per al futur professional de l’alumnat, que ha participat activament plantejant dubtes i preguntes al ponent. La Facultat d’Empresa i Comunicació vol agraïr la seva visita a l’aula.