El professor de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Jordi de San Eugenio, s’ha incorporat aquest final de curs a l’editorial board de la prestigiosa revista Place Branding and Public Diplomacy, única publicació científica especialitzada en marques de territori i diplomàcia pública, editada per Palgrave MacMillan. Aquesta revista està indexada a Scopus i a la Web of Science.
Aquest investigador de la UVic-UCC s’incorpora en el consell d’una revista fundada per l’investigador i consultor Robert Govers, que també n’és l’editor principal juntament amb el professor James Pamment, professor titular de la Universitat de Lund (Suècia). Entre els membres del consell editorial hi ha referents acadèmics del màrqueting, la geografia i la diplomàcia pública com Peter Van Ham, de l’Institut Holandès de Relacions Internacionals; Philip Kotler, de la Northwestern University; Keith Dinnie, de la NHTV Breda University of Applied Sciences; Sebastian Zenker, de la Copenhagen Business School, o Mihalis Kavaratzis, de la Universitat de Leicester, amb qui San Eugenio ja manté una estreta col·laboració en recerca.
La revista té com a principal objectiu ampliar horitzons en la comprensió de la naturalesa, els propòsits i els avantatges de les marques de territori, en la interrelació entre la recerca científica i la praxi professional vinculada al place branding, així com també explorar la seva intersecció amb els estudis sobre diplomàcia pública, i demostrar com les seves estratègies són implementades a la pràctica. De San Eugenio arriba en aquest consell editorial després d’una llarga i dilatada trajectòria en l’estudi de les marques de territori, així com també després d’haver liderat els processos de diagnosi i conceptualització de les marques de les ciutats de Vic i El Vendrell, la comarca d’El Pla de l’Estany, així com també la zona de l’Empordà i la mancomunitat de municipis agrupats sota el paraigües de Boscos de Bruixes i Bandolers.