El pròxim 29 de juny, el professor Joan Massons, de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC, realitzarà a la sala Segimon Serrallonga, el workshop: Finances avançades per a financers, de forma totalment gratuïta. La jornada pretén actualitzar i ampliar els coneixements sobre finances empresarials a partir d’una dinàmica activa de participació entre el professor i els diferents professionals del sector.

Aquest workshop és la presentació en què es tractaran els continguts més bàsics del curs de 18 hores d’actualització en finances avançades i, alhora, també es mostrarà la metodologia que la universitat fa servir a l’MBA. Aquesta sessió exclusiva, consistirà a treballar els estats financers d’una companyia, en aquest cas serà Diagraf S.A., on caldrà respondre amb fonament una sèrie de preguntes al finalitzar el taller.

El workshop tindrà una durada de 2.30 hores i començarà a les 10 del matí amb la benvinguda del degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Xavier Ferràs. Tot seguit, es donarà pas a la jornada de finances avançades per a financers, a càrrec de Joan Massons, professor amb una llarga trajectòria empresarial.

Aquesta jornada té places limitades i caldria confirmar l’assistència abans del divendres 3 de juny en aquest mail.

Díptic finances avançades per a financers