Una delegació del Grup Bon Preu ha presentat avui la tercera edició del BP Talent 4.0 a l’alumnat de l’últim curs dels graus en ADE i en Màrqueting i Comunicació Empresarial de la FEC i del grau en Psicologia de la UVic-UCC. Es tracta d’un programa que ofereix un any de formació transversal retribuïda perquè un cop transcorregut aquest període els participants es puguin quedar a l’empresa.

L’acte ha comptat amb la presència de Manel Prat, cap del Departament de Màrqueting i de Comunicació del grup Bon Preu; Anna Serra, cap del Servei de Vendes del Territori Nord; Albert Aranda, Director de Persones; Carla Jorge, responsable del projecte BP Talent 4.0 i Jordi Baiget, director general de la Fundació Universitària Balmes.

La sessió ha inclòs una breu introducció de l’empresa i de la seva estratègia de màrqueting, seguida de la presentació del programa BP Talent. La seva responsable, Carla Jorge, l’ha definit “com un màster retribuït” on els participants passen per totes les àrees de negoci adquirint així un coneixement transversal i multidisciplinari. A més, durant aquest període, els estudiants compten amb un mentor especialitzat amb qui realitzen sessions tan individuals com en grup. Carles Guardado i Carlota Ferrer, dos dels participants de l’edició d’enguany, han explicat la seva experiència als assistents. Guardado i Ferrer han parlat dels itineraris que han seguit fins al moment: des de les càmeres frigorífiques, la secció de frescos o la classificació de la recepció de productes de matinada i la diferència d’embalatges segons la procedència. Tots dos han afirmat que està essent un aprenentatge de gran valor i han animat als assistents a provar-ho per sí mateixos.