Si de bandolers, com Serrallonga, ja se’n parlava, se’n parlarà més, i també es parlarà dels indrets que recorrien a cavall o a peu. Difondre la història i les llegendes relacionades amb els bandolers, els boscos i les bruixes d’Osona, el Bages i la Selva és l’objectiu del projecte turístic en què col·laboren l’Associació de Municipis Boscos de Bruixes i Bandolers i la Universitat de Vic. El primer pas ha estat crear la identitat i la imatge corporatives, una tasca que s’ha encarregat al Departament de Comunicació de la Facultat d’Empresa i Comunicació i l’equip d’Eumogràfic de la UVic.

El projecte vol potenciar el concepte de marca i territori, sobretot dels municipis implicats, Viladrau, Olost, Sant Feliu Sasserra, Arbúcies i Sant Hilari Sacalm. El professor de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Jordi de San Eugenio, ha explicat que aquest és un projecte que s’inclou en la línia de recerca vinculada a la comunicació i el patrimoni de la UVic

[+info: Notícies UVic]