Oreste Attardi. Professor del Departament de Comunicació

PUBLIFESTIVAL 3 corregidoL’estudiant Ariadna Sanz guanya el premi “Jove Talent” del Publifestival’13

Publifestival és el festival internacional de publicitat amb caràcter social i és la gran gala de la publicitat i el punt de trobada per a empreses i professionals del món de la comunicació amb un interès comú: el Màrqueting amb Causa o la Publicitat Social. http://www.publifestival.com/

La Publicitat, com un dels factors impulsors del consum al nostre món, té la capacitat innegable i la responsabilitat d’emetre missatges clars i reals a favor de les causes socials.

Ariadna Sanz, alumna de 4t. de PIRP de la Universitat de Vic, ha guanyat el premi en la categoria “Jove Talent” amb la campanya publicitària per Amnistia Internacional titulada: Tu pots canviar la seva sort. Una gran idea creativa que combina publicitat tradicional i noves tecnologies amb aplicació en Mobile Marketing.

Més de 350 joves han participat en aquesta edició del Publifestival, sent una de les de major participació en la història del certamen.

L’Ariadna Sanz va presentar la seva campanya com a part del treball realitzat a la UVic en l’assignatura de Creativitat II on, en el seu pla d’estudis, es contempla la participació dels alumnes en tots els concursos més importants de creativitat publicitària, fomentant l’esperit de competitivitat i talent que se li exigeix al futur professional de la publicitat.

La guanyadora rebrà el guardó a la Gran Gala de lliurament de premis de Publifestival, que se celebrarà en les màgiques instal·lacions de Caixaforum Barcelona el proper 6 de juny de 2013.

UVic – PIRP: 10 anys recollint èxits

Aviat es complirà el desè aniversari del primer premi guanyat per un estudiant de PIRP de la UVic: ni més ni menys que un Drac d’Or, per part d’un alumne de la nostra primera promoció. Des de llavors, més de 15 premis i diplomes de finalistes formen part de l’èxit que els nostres alumnes han recollit amb el seu talent, competint amb tot tipus d’universitats que tripliquen o quadrupliquen el nombre d’alumnes que presenten els seus treballs a concurs. Esperem que la nostra collita mai s’aturi.

A manera de record, també volem retre homenatge als alumnes que en aquests gairebé 10 anys han guanyat premis representant a PIRP i a la UVic i als professors que els han recolzat i animat a participar:

Drac (2004)

Enric Soldevila (Premi Drac d’Or a la creativitat gràfica i Gran Premi LA VANGUARDIA a la millor peça gràfica. Trofeu Drac i diploma d’honor Premi LA VANGUARDIA)

Drac (2005)

Jordi Ibáñez (Premi LA VANGUARDIA)

Sílvia Giménez i Fran Gálvez (premi Drac 24h)

Concurs “slogans” BIC (2005)

Fran Gálvez (finalista)

Concurs Jove  Talent Diagonal Mar (2006)

Itziar Sánchez Prieto i Joan Palia Gasull (guanyadors absoluts per dur a terme la campanya corporativa d’estiu del Centre Comercial)

Festival Sol (2007)

Delia Orella (finalista)

Drac Novell (2008)

Gisela Falguera (premi Creativitat ràdio)

Marc Tió (premi Creativitat ràdio)

Drac Novell (2009)

Carmen Sánchez Esplandiu (premi Creativitat en mitjans)

Oriol Camprubí, David Fontanet i Roger Pubill (premi Drac d’Or Creativitat 24h. – premi Drac de Bronze en categoria audiovisual – premi Drac de Bronze en categoria gràfica – Diploma d’honor en categoria radiofònica)

LAUS (2009)

Oriol Camprubí, David Fontanet i Roger Pubill (guanyadors del Laus d’Or en la categoria estudiants, apartat audiovisual, premis Laus de disseny gràfic i comunicació audiovisual ADG-FAD).

Festival PopArb (2009)

Albert Ausiró Salvans
 (finalista)

YOUNG LIONS (2010)